Ubisoft: Beyond Good & Evil Bir Hataydı

06.11.2013 17:00 Talha Aynacı

 
   2003 yılında PS2, Xbox ve GameCube için çıkışını gerçekleştiren ve Rayman'in babası olarak da bilinen Michel Ancel yönetmenliğinde geliştirilmiş olan unutulmaz aksiyon/macera oyunu Beyond: Good & Evil aslında Ubisoft'a istenilen kazancı sağlamamış.
 
   GameIndustry International'a konuşan Child of Light'ın yönetmeni Patrick Plourde, projeye başlamadan önce patronlarının kendisinene Beyond: Good & Evil'ı hatırlatarak  kazanç sağlayacak bir yapım olması gerektiğini ve mümkünse önceden yapılmış olan hatalardan kaçınılmasını hatırlatmış.
 
   Zira Beyond Good & Evil her ne kadar dönemi için hem sanatsal hem de oynanış olarak sıradışı bir iş ortaya koysa da yapımı için harcanan tutar göz önüne alındığında satış rakamları tam bir hayal kırıklığı olmuş. Yani otoritelerden övgüler alan, oyuncular için unutulmaz yapımlar arasına giren oyun, Ubisoft için iş sektörü anlamında bir hataymış. Duyurusunun üzerinden uzun süre geçmiş olmasına rağmen halen yeni detaylarına kavuşamadığımız Beyond Good & Evil 2'yi ise heyecanla bekliyoruz.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Beyond Good & Evil HD Platformlar: PS3 XBOX 360 Geliştirici: Ubisoft Dağıtıcısı: Ubisoft Tür: Adventure Çıkış Tarihi: 30 Haziran 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 9 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Dino Crisis ve RE Director's Cut Artık PS Store'dan Ayrı Ayrı Alınabiliyor 26 Kasım Epic Games Dikkat Çekici Bilim Kurgu Projesinin Yayıncılığını Üstlendi 26 Kasım Baldur's Gate 3'ün 15 Milyondan Fazla Sattığı Bildirildi 26 Kasım 2K Games, PC Başlatıcısını (Launcher) Kaldırdı 26 Kasım Hunting Simulator 3, PS5, Xbox Series ve PC için Duyuruldu 26 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler