Carrier: Beklediğimiz Şey Daha Fazla Bellekti

Dishonored büyük beğeni toplamıştı
09.03.2013 07:18 Alkan Adakaner


     Dishonored'ın bölüm tasarımcısı Christophe Carrier bu oyunu geliştirirken karşılaştıkları zorluklardan bahsetti ve yeni nesil konsollarda kendisini en çok mutlu eden etkene değindi. Daha fazla bellek olması Carrier'ı mutlu etmiş:
 
     "Bir bölüm tasarımcısı olarak hergün bellek sorunuyla boğuştuğumuzu söyleyebilirim. Yeterli bellek olmadığı için oyundan bir şeyleri çıkarıyor, siliyor, bölümleri ayırıyor veya NPC'leri bölümden çıkarıyorduk. Yani yeni nesil konsollarda bellek miktarının artacağını biliyorduk, bu bizim için büyük bir sevinç. Biz böyle bir şey için bekliyorduk"
 
    "Biz ilk başta PC oyuncusuyduk. PC oyunlarını seviyoruz ve daha sonra konsola oyun yapmak zorunda kaldık. Asıl sorunumuz bellek miktarının düşük olmasıydı. İşlemciler iyiydi, ama bizim oyunlarımız için bellek miktarı en önemli şeydi. Yani yeni nesilde bellek miktarının artacak olması harika."
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Dishonored Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Arkane Studios Dağıtıcısı: Bethesda Tür: FPS Çıkış Tarihi: 12 Ekim 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 2 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Electronic Arts Yeni Skate Oyunu İçin Tarih Verdi: İşte Yeni Detaylar 17 Eylül Darksiders II: Deathinitive Edition PS5 ve Xbox Series'e Geliyor 17 Eylül Xbox Game Pass'e Eylül Ayı Sonlarında Gelecek Oyunlar Açıklandı 17 Eylül EA FC 25'te Yer Alacak Şarkıların Listesi Açıklandı: Türk Sanatçı da Var! 17 Eylül Batman: Arkham Knight İçin Deadpool & Wolverine Modu Yayınlandı 17 Eylül
Forumdan Konular
DH'den Haberler