Daha önce Crystal Dynamics yetkilileri Tomb Raider: Definitive Edition'ın her iki konsolda da 30 fps'de çalışacağını söylemişlerdi. Anlaşılan bu durumda bir değişim yaşanmış; oyunun Playstation 4 sürümünün fps oranı daha yüksek olacak gibi görünüyor.
Gamesradar'ın canlı yayınında konuşan yapımcı Scott Amos her iki sürümle ilgili detaylı açıklamalarda bulundu. Geliştiriciye göre ilk baştan itibaren kendilerinin amacı Tomb Raider: Definitive Edition'ın minimum 30 fps'de çalışmasıymış.
Amos, oyunun Playstation 4 sürümünün 1080p ve 60 fps'de çalıştığını onayladı. Oyunun Xbox One sürümü de 1080p olmasına karşın genel olarak 30 fps'de çalışıyormuş. Bazı detaylı olmayan yerlerde fps oranı 45 civarındaymış.
Bu arada oyunun Playstation 4 sürümünün 60 fps olduğu vurgulanmasına rağmen çok yoğun sahnelerde fps oranının biraz düşmesi de mümkünmüş. Herşeye rağmen geliştiriciler oldukça iyi bir iş çıkardıklarını söylüyorlar.
Aslında burada dikkat edilmesi gereken nokta normal şartlarda Playstation 4 sürümünün 60 fps'de çalışmasına karşın Xbox One sürümünün 30 fps'de çalışması.