Tomb Raider serisini yeniden başlatmak ve taze bir hava katmak için geliştirilen yeni oyun E3 fuarında sergilenmiş, zamana bağlı hareket etme mekaniği ile ilgili sahnelerin çokluğu oyuncuların dikkatini çekmişti. Ancak Crystal Dynamics serinin sevenlerine endişelenmemeleri gerektiğini söylüyor, çünkü bu oyunun içindeki araçlardan sadece bir tanesi.
Yönetmen Noah Hughes, Gamespot'a yaptığı açıklamada
quick-time sekanslarınının oyunu yükseltecek mekaniklerden biri olduğunu söyledi. "Bizim için gerçekten çok önemli olan şey
heyecan ve sinematik anlatımın deneyimlendirilmesi. Bunu da en iyi -ki oyunda zorlayacak halen başka elementler var- quick time sekansları ile gerçekleştiriyoruz" diyor Hughes.
Duygusal etkiyi yaratacak diğer etmenleri ise
kamera, animasyon, ses ve oyun dünyasında geçen büyük olaylar olarak etiketliyor yapımcı. İlk başta quick-time sekanslarının ağırlıkta olduğu gözükse de bu sadece
küçük bir parça, diye de ekliyor.
Tomb Raider PC, PlayStation 3, Xbox 360'a
2012 Sonbaharı'nda gelecek.