Önce söylenti olarak dolaşan daha sonra ise Infinity Ward tarafından resmen açıklanan CoD: Ghosts'un PS4'de 1080p, Xbox One'da 720p çalışacağı haberi haklı olarak beraberinde büyük tartışmalara yol açtı.
Konuyla ilgili sessizliğini bozan yapımcı ekipten Mark Rubin, Euogamer'a verdiği röportajda 2 yeni nesil konsol arasındaki bu çözünürlük farkına değindi. Rubin yeni nesil konsol yapımcı kitleri üzerinden oyun geliştirmenin bir kabus olduğunu dile getirirken, Xbox One'ın hafıza kaynağının % 10'luk kısmıyla kendi menüsü ve de Kinect gibi alanlara hizmet ettiğini ve bu yüzden ötürü bu kıymetli kaynakların oyun yapımcılarına sunulmadığını belirtti. Rubin açıklamasının devamında CoD motorunun Xbox One'a tam olarak optimize edildiğinde gelecekteki Call of Duty oyunlarının böyle bir durumla karşılaşmayacağının altını çiziyor ve her iki konsolun da PC benzeri mimarisiyle dikkat çektiklerini belirtiyor:
"Sebebini tek bir şeye bağlayabilir miyim bilmiyorum. Başlangıçta çözünürlüğün ne olacağını dahi bilmiyorduk. Bunu destekleyecek ne donanımımız ne de yazılımımız vardı. 1080p çözünürlüğü denedik. Nihayetinde en iyisinin her iki konsolda da saniyede 60 kare hedefini tutturmak olduğuna karar verdik. Özel bir sebep yok ancak Xbox One'daki sesli chat sistemi 1080p oranını tutturma hedefimizde kaynağımızdan yiyordu. Bana göre her iki sürüm de harika görünüyor. Bazı insanlar konsolları yanyana koyup karşılaştırırlarsa bunu anlayabilir, bazılarıysa anlayamaz. "