"Konsollar için Crysis 2 İmkansız Görünüyordu"

19.04.2010 18:55 Levent Polater

crysis25

 
    Crytek CEO'su Cevat Yerli bu seferde Crysis 2'nin konsollardaki durumuyla ilgili konuştu. 
 
    CVG'ye konuşan Yerli, konsollara Crysis 2'yi geliştirken bazen bunun "imkansız" gibi göründüğünü ancak üstesinden gelerek ortaya "başyapıt" çıkardıklarını söyledi.
 
    “En başlarda, 3D bilgimiz ve tecrübemiz yeterli değildi. Bugün ise teknolojiye ayak uydurduk ve bunu PC üzerinde olan deneyimimizle birleştirerek adım adım yeni oyun motorumuzu geliştirdik." 
 
    "Üstün bir tekniğe ulaştığımızda 'bunu nasıl konsollara getireceğiz' diye sormaya başladık. Teknik departmanıma 'Başka seçeneğimiz yok, bu olacak, Nasıl yapacağız?'dedim."
 
    “Bu süreçte her imkansız görünüp bana neyi yapıp yapamayacaklarını söylediklerinde, başka bir çözüm yolu bulun dedim. Böyle olunca yeniden düşünmelerini sağladım. Sonuç olarak öncekinden çok daha iyi bir PC oyunu çıkarmayı başardık." 
 
    Tatil sezonuna göz kırpan Crysis 2, PS3, Xbox 360 ve PC'ye çıkacak. Cevat Yerli'nin önceki röportajlarının derlenmiş haline buradan ulaşabilirsiniz.  

 
Kaynak

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Crysis 2 Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Crytek Dağıtıcısı: Electronic Arts Tür: FPS Çıkış Tarihi: 25 Mart 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 7 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Epic Games Bugün 960 TL'lik Oyun Paketini Ücretsiz Sunuyor 23 Aralık Sega Daha Fazla Mini Konsol Üretmeyi Planlamıyor 23 Aralık Sega Kendi Abonelik Sistemini Sunmayı Hedefliyor 23 Aralık Take-Two CEO'su GTA 6'nın Beklemeye Değer Olduğunu Söyledi 23 Aralık Assassin's Creed Shadows Karakteri Naoe Serinin En Hızlı Suikastçısı 23 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler