Syndicate Baştan Kaybedilmiş Bir Savaştı

Syndicate, 4 kişilik co-op modu destekliyordu.
20.06.2012 12:45 Talha Aynacı

   Bir dönemin efsane oyununu günümüz popüler oyun türü FPS olarak bizlere sunan Starbreeze'in CEO'su Mikael Nermark, Syndicate'in yeniden yapımı için "daha başında kaybedilmiş bir savaştı" tanımlaması yaptı.
 
   Edge dergisine konuşan stüdyo CEO'su, EA'nın klasik strateji oyunu Syndicate'i shooter türüne çevirmesi sonrasında sert tepkiler alacaklarını bile bile bu işe girdiklerini dile getirdi:
 
"Böylesine önemli bir oyunun günümüz versiyonunu yapacak cesareti olduğu için takımımla gurur duyuyorum. Ne yaparsak yapalım bizden nefret edecek bir oyuncu kitlesi olacaktı. Eğer orjinalinden kopyalamasaydık bizden nefret edeceklerdi; eğer orjinalini kopyalasaydık bu kez de yenilikçi olmadığımızı söyleyeceklerdi. Kazanan hiçbir zaman bir olmayacaktık ki bu başından beri kaybedilmiş bir savaştı."
 
   Nermark, EA tarafından Syndicate hakkında gelen "işe yaramadı" yorumu hakkında ise cevap vermekten kaçındı. Yapım tüm dünyada 150.000 kopya satabilmişti.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Syndicate Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Starbreeze Studios Dağıtıcısı: Electronic Arts Tür: FPS Çıkış Tarihi: 24 Şubat 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 10 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Switch Konsolunun Toplam Satışları 146 Milyonu Aştı! 6 Dk önce Lords of the Fallen Güncellemesi PS5 Pro Desteği Ekliyor 04 Kasım Playstation 5 Pro'nun 8K Ekran Görüntüsü Alabileceği Bildiriliyor 04 Kasım PS5 Pro Çıkışıyla 50'den Fazla Oyunu Destekleyecek? İşte Liste 04 Kasım Xbox Game Pass'e Kasım Ayı Başlarında Gelecek Oyunlar Açıklandı 04 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler