Yerli: "Ryse'da Grafiksel Düşüş Yok"

30.09.2013 07:49 Alkan Adakaner


     Biliyorsunuz bir süre önce Ryse: Son of Rome'da ana karakterimizin ilk olarak açıklandığı gibi 150.000 poligondan değil, 85.000 poligondan oluşacağı ortaya çıkmıştı. Tabi poligonlardaki bu düşüş bazı oyuncuları rahatsız etmişti.
 
     Cevat Yerli ise bu durumun tamamen seçimden kaynaklandığını söylüyordu. 1080p yerine native 900p olarak çalışacak oyundaki bu değişimin sadece bir seçim olduğunu tekrarlayan Yerli, herhangi bir şekilde donanımsal zorlukla karşılaşmadıklarını belirtiyor.
 
     "Evet, bu değişim sadece bir seçimden ibaret, herhangi bir kısıtlamadan değil. Görsel olarak algılanabilecek herhangi bir değişim yok. Oyunun son çıkışı da 1080p olacak."
 
    Bildiğiniz gibi Xbox One bütün oyunları 1080p olarak TV'ye aktarıyor. Yani oyunun native 1080p olmasına gerek yok. Buna karşın bazı oyuncular native (has) 1080p görüntü kalitesinim upscale (yükseltilmiş) 1080p kalitesinde olmadığından şikayetçi.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Ryse: Son of Rome Platformlar: XBOX ONE PC Geliştirici: Justin Ng Guo Xıong Dağıtıcısı: Microsoft Tür: Action Çıkış Tarihi: 22 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 16 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
EA Sports FC 25 Yüzde 50 İndirime Kavuştu: İşte İndirimli Fiyatı 14 Kasım Atomfall'un Çıkış Tarihi Açıklandı: Ön Siparişler Açıldı 14 Kasım The Last of Us Dizisinin 2. Sezonu için Yeni Detaylar Ortaya Çıktı 14 Kasım Microsoft Flight Simulator 2024 DLSS 3 ve DLAA'yı Destekleyecek 14 Kasım PlayStation Plus'a Kasım Ayında Eklenecek Oyunlar Açıklandı 14 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler