Yerli: Ryse'daki Poligon Düşüşü Bir Seçim

Bazı oyuncular bu görsel kalitenin artık görülemeyeceğini düşünüyor
28.09.2013 11:52 Alkan Adakaner


    Bildiğiniz gibi Ryse: Son of Rome'da kullanılan poligon sayısı 150.000'den 85.000'e indirilmişti. Bu durum oyundaki karakterlerin detaylarında da büyük düşüşlerin yaşanmasına neden oluyor. Cevat Yerli'ye göre ise bu durum sadece bir seçimden ibaret. Yerli'nin Twitter üzerinden yaptığı açıklama şu şekilde:
 
    "Kahramanımız Marius 85.000 poligon mu? Bu değişiklik bir seçimdi. 150.000 poligon ve detay seviyesinin yüksek olması ile 85.000 poligon ile daha iyi gölgelendirme ve sabit detay seviyesi arasında bir seçim. Yeni seçimimiz daha iyi kalite sunuyor."
 
    Ryse: Son of Rome'un ilk videosundaki karakter detaylarının oyunda yer almaması grafiksel konuda çok sayıda oyuncuyu hayal kırıklığına uğratmıştı. Bakalım Cevat Yerli'nin dediği gibi gerçekten de daha kaliteli görsellerle karşılaşacak mıyız?
  

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Ryse: Son of Rome Platformlar: PC XBOX ONE Geliştirici: Justin Ng Guo Xıong Dağıtıcısı: Microsoft Tür: Action Çıkış Tarihi: 22 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 26 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
PlayStation Patronu Eski Serileri Canlandırmaya Açık Olduklarını Belirtti 1 Saat önce Epic Games'in Bugünkü Ücretsiz Oyunu Erişime Açaıldı 2 Saat önce Ocak Ayında PlayStation Plus'tan Ayrılacak Oyunlar 9 Saat önce 2si1: Oyun Konsollarının Geleceği, PS5 Pro Satışları ve Dahası 10 Saat önce Guacamelee Geliştiricisi Drinkbox Studios'tan Yepyeni Proje Yolda 27 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler