Syndicate Baştan Kaybedilmiş Bir Savaştı

Syndicate, 4 kişilik co-op modu destekliyordu.
20.06.2012 12:45 Talha Aynacı

   Bir dönemin efsane oyununu günümüz popüler oyun türü FPS olarak bizlere sunan Starbreeze'in CEO'su Mikael Nermark, Syndicate'in yeniden yapımı için "daha başında kaybedilmiş bir savaştı" tanımlaması yaptı.
 
   Edge dergisine konuşan stüdyo CEO'su, EA'nın klasik strateji oyunu Syndicate'i shooter türüne çevirmesi sonrasında sert tepkiler alacaklarını bile bile bu işe girdiklerini dile getirdi:
 
"Böylesine önemli bir oyunun günümüz versiyonunu yapacak cesareti olduğu için takımımla gurur duyuyorum. Ne yaparsak yapalım bizden nefret edecek bir oyuncu kitlesi olacaktı. Eğer orjinalinden kopyalamasaydık bizden nefret edeceklerdi; eğer orjinalini kopyalasaydık bu kez de yenilikçi olmadığımızı söyleyeceklerdi. Kazanan hiçbir zaman bir olmayacaktık ki bu başından beri kaybedilmiş bir savaştı."
 
   Nermark, EA tarafından Syndicate hakkında gelen "işe yaramadı" yorumu hakkında ise cevap vermekten kaçındı. Yapım tüm dünyada 150.000 kopya satabilmişti.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Syndicate Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Starbreeze Studios Dağıtıcısı: Electronic Arts Tür: FPS Çıkış Tarihi: 24 Şubat 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 10 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Dota 2'de 65 Binden Fazla Smurf ve Hileci Hesap Banlandı 25 Aralık Frostpunk Geliştiricisi 11 Bit Studios Yeni Bir Projeyi İptal Etti 25 Aralık Marvel Rivals'ta Ganimet Kutularına Dair İpuçlarına Rastlandı 25 Aralık Escape from Tarkov Sunucuları Sekiz Saat Çevrimdışı Kalacak 25 Aralık Epic Games Bugün Sevilen Büyük Çaplı Oyunu Ücretsiz Sunuyor 25 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler