Halo: Reach ve Halo 3 Arasındaki Grafiksel Fark

15.04.2010 14:44 Alkan Adakaner


 
     Oyuncuların büyük bölümü yeni bir oyun motoru kullanması nedeniyle Halo: Reach'in serinin Xbox 360'taki diğer oyunları Halo 3 ve ODST'den çok daha iyi olmasını bekliyordu.
 
      Seriyi hemen hemen her yönüyle beğenen hayranlarının belki de tek şikayetçi oldukları nokta grafiksel olarak bir gelişimin gösterilememesiydi. Yeni oyun motoru kullanan Reach ile birlikte grafiksel olarak çok daha iyi bir oyunla karşılaşacağımızı her ne kadar videolardan anladıysak da, Bungei forumlarındaki karşılaştırmalar bu farkı daha iyi ortaya koyuyor.
 
      Silah tasarımlarda poligon sayısının artması hem gerçekçiliği arttırmış, hem de renk paleti daha düzgün hale gelmiş; ayrıca Halo 3'teki AA eksikliği de giderilmiş görünüyor. En iyisi aradaki farka siz karar verin. Resimlerin üstüne tıklayarak büyütebilirsiniz.
 
 
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Halo: Reach Platformlar: XBOX 360 Geliştirici: Bungie Dağıtıcısı: Microsoft Tür: FPS Çıkış Tarihi: 14 Eylül 2010
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 0 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Aralık Ayının PlayStation Plus Oyunları Erişime Açıldı 17 Aralık Elden Ring Nightreign İki Kişiyle Oynanamayacak 17 Aralık Dungeons & Dragons: Dark Alliance Satıştan Kaldırılıyor 17 Aralık PUBG Oyun Direktörü Taheyun Kim'le Röportaj: Yıkılabilir Oyun Deneyimi 17 Aralık Far Cry 7'nin 2026 Yılına Ertelendiği Bildiriliyor 17 Aralık
Forumdan Konular
DH'den Haberler