Phantom Pain'de 80'lerin Film Filtresi İstenmiş

12.02.2014 12:00 Alkan Adakaner


    Şu sıralar her ne kadar Metal Gear Solid: Ground Zeroes'u beklese de serinin asıl oyunu olarak görülen Metal Gear Solid V: Phantom Pain'in daha çok ilgi çektiği aşikar. Hideo Kojima bu oyunun görse yapısı ile ilgili ilginç açıklamalarda bulundu.
 
    Phantom Pain'de geçen yıl gösterime giren yarış filmi Rush'tan da etkilenerek 1980'li yıllardaki film filtresini kullandıklarını belirten Kojima, bu filtrenin sistemi çok yavaşlatmasından dolayı fikirlerinden vazgeçtiklerini söylüyor.
 
     Metal Gear Solid: Phantom Pain'in öyküsünün 1984 yılında geçtiğini belirtelim. Kojima o nedenle 80'li yılların filmlerindeki filtreyi kullanmak istemiş. Rush adlı film ise 1970'li yılların tonlarını kullanıyordu.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Kojima Productions Dağıtıcısı: Konami Tür: Action Çıkış Tarihi: 1 Eylül 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 2 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Sea of Thieves İçin 14. Sezon Yolda: Neler Sunuyor? 13 Ekim The Spirit of the Samurai Çıkış Tarihi Açıklandı 13 Ekim Mario and Luigi: Brothership İçin Yeni Oynanış Fragmanı Yayınlandı 13 Ekim A Quiet Place: The Road Ahead'ın İlham Kaynağı Alien: Isolation'mış 13 Ekim Until Dawn Remake İçin İlk Güncelleme Performansı İyileştiriyor 13 Ekim
Forumdan Konular
DH'den Haberler