David Cage; "Ben Ürün Değil, Deneyim Yaratırım"

07.05.2013 11:53 Levent Polater

 
    Heavy Rain'in yapımcısı David Cage, projeleri ve yapımları hakkında verdiği bir röportajda enterasan demeçlere imza attı. Kendisinin ürünler çıkarmadığını deneyimler yarattığını belirten Cage, şunları söyledi;
 
     "Ben ürünler yaratmıyorum. Deneyimler ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Yaptığım işte de samimi olmaya gayret gösteriyorum. 

    Heavy Rain için birçok iyi şey, bir çok da kötü şey duyduk. Sıradaki projemizde daha farklı şeyler yapmaya çalışalım dedik ve sıradaki adımı attık. Yapmak istediğim ilk şey Heavy Rain'e devam oyunu yapmamaktı. Beyond: Two Souls ile boş bir sayfa açtık ve farklı olacak bir deneyim yaratmaya çalıştık."
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Beyond: Two Souls Platformlar: PS3 Geliştirici: Quantic Dream Dağıtıcısı: SCEE Tür: Adventure Çıkış Tarihi: 11 Ekim 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 6 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
VCT 2025: EMEA Kickoff Turnuvasının Şampiyonu Team Vitality Oldu! 11 Şubat Intel Extreme Masters Katowice 2025 Şampiyonu Team Vitality Oldu! 11 Şubat Stellar Blade Ekiplere 43 Milyon Dolar Kazanç Sağladı 11 Şubat HELL is US'ın Çıkış Tarihi Sızdırıldı 11 Şubat State of Play Etkinliği Duyuruldu: Neler Duyurulacak? 11 Şubat
Forumdan Konular
DH'den Haberler