Platform Farklılıkları Dying Light'ı Etkilemeyecek

13.01.2014 10:29 Alkan Adakaner


     Techland, Dying Light'ı Chrome Engine 6 adlı oyun motorunu kullanarak PC, Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One ve PlayStation 4 için hazırladığı açıklamıştı. Oyunun birbirinden farklı 5 platforma gelmesi optimizasyon konusunda sıkıntıların olup olmayacağını akıllara getiriyor. Techland yetkilileri ise bu konuda gayet rahat görünüyorlar.
 
    "Platform farklılıkları hakkında endişelenmeye gerek yok. Basitçe konuşmak gerekirse eşyaları ve bölümleri tasarlıyoruz ve oyun motorumuz da herşeyi otomatik olarak platformların özelliklerine göre optimize ediyor. Tabi ki bu söylendiği kadar kolay değil; ama bu sayede küçük ayarları ellerimizle yapmak için daha fazla zamanımız oluyor."
 
    Optimizasyon konusu özellikle yüksek saniye kare oranı almak için önemli. Umarız Techland bizi hayal kırıklığına uğratmaz.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Dying Light Platformlar: PC PS4 XBOX ONE Geliştirici: Tech Land Dağıtıcısı: Warner Bros Interactive Tür: FPS Çıkış Tarihi: 27 Ocak 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 7 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Doom: The Dark Ages'ta Oyun Hızı Ayarlanabilecek 26 Ocak PlayStation Productions Duyurdu: Yeni Resident Evil Filmi Geliyor 26 Ocak Planlar Değişti: Assassin's Creed Mirage İçin DLC Paketi Yolda 26 Ocak Phil Spencer, Starfield'ın Diğer Konsollara Gelebileceğini Söyledi 26 Ocak Epic Games'in Bu Haftaki Ücretsiz Oyununu Eklemeyi Unutmayın 26 Ocak
Forumdan Konular
DH'den Haberler