Monster Hunter Tri'nin Server'ları Kapanıyor

Monster Hunter serisi Nintendo konsollarına özel oldu gibi görünüyor
18.01.2013 10:06 Alkan Adakaner


      Capcom'un Nintendo Wii'ye özel olarak piyasaya çıkan oyunu Monster Hunter Tri'nin Avrupa ve Kuzey Amerika server'larının (aslında Batı bölgesinin tamamı) Nisan ayında kapatılacağı açıklandı. Oyuncular oyunu sadece offline oynayabilecekler.
 
     2010 yılının Nisan ayında piyasaya çıkan Monster Hunter Tri'nin serverlarının kapatılma nedeni ise Monster Hunter 3 Ultimate HD'nin Wii U için piyasaya çıkması diyebiliriz. Oyuncular maceraya Wii U'da devam etmek zorunda kalacaklar.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Monster Hunter 3 Platformlar: Wii Geliştirici: Capcom Dağıtıcısı: Capcom Tür: Action Çıkış Tarihi: 20 Nisan 2010
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 3 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Krafton, Gamescom 2026'da 5 Yeni Oyunla Yer Alacak 24 Haziran Neon Giant, Unreal Fest 2026'da NO LAW’ın Açık Dünya Şehrini Nasıl İnşa Ettiğini Sergiledi 24 Haziran PUBG: Battlegrounds, 42.1 Güncellemesi Oyunun Dereceli Sistemini Geliştiriyor! 18 Haziran Krafton, Birlikte Oynanabilir Yapay Zeka Karakteri Pubg Ally'ın Beta Testini Başlattı 17 Haziran Mimesis, İlk Büyük Güncellemesini Duyurdu 17 Haziran
Forumdan Konular
DH'den Haberler