Dirty Bomb, Ocak Ayında Steam'e Geliyor

18.12.2014 08:02 Tunahan Başol


     Brink ile oyuncuları hayal kırıklığına uğratan Splash Damage'in PC'ye özel olarak geliştirdiği Dirty Bomb'un ocak ayında Steam'e geleceği duyuruldu.
 
      Bugünden itibaren sunucuları bakıma alınarak, tamamen oyunun Steam'e geçişi ile ilgilenilecek. Oyunun Steam sürümüne erişebilmek için dağıtılan key'lerden bir tanesine sahip olmanız gerekecek, ancak önceden sahipseniz Steam sürümüne direkt giriş hakkınız bulunacak.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Dirty Bomb Platformlar: PC Geliştirici: Splash Damage Dağıtıcısı: Nexon Europe Tür: MMO-FPS Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 0 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
eFootball™, Dünyanın En Kapsamlı Futbol Organizasyonundan İlham Alan Oyun İçi Kampanyası Başlattı 09 Haziran Efsanevi PES Serisinin Küllerinden Doğan eFootball™ Kick-Off Çıktı! 04 Haziran Japonya’da Anime Kültürünün Kalbi Akihabara’da Gacha Dükkanınızı Açın! 04 Haziran Subnautica 2, 4 Milyon'dan Fazla Kopya Sattı 21 Mayıs Subnautica 2, Erken Erişime Çıktı ve Steam Satışlarında Zirveye Yerleşti 14 Mayıs
Forumdan Konular
DH'den Haberler