MGS 5'te Uzun Sinematikler Olmayacak

07.09.2013 10:34 Alkan Adakaner


     Metal Gear Solid 4'te hatırlarsanız çok sayıda ve uzun sinematiklerle karşı karşıya kalmıştık. Bu durum bazı oyuncuların hoşuna gitmemişti. Hideo Kojima, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'in açık dünya bir yapıya sahip olmasından ötürü çok sayıda sinematik düşünmediğini söyledi.
 
    Kojima, sinematiklerde sadece tek bir kameranın kullanılacağını, kameralar arası geçiş gibi şeylerle karşılaşmayacağımızı söylüyor. Bu duruma sinematiklerden oynanış sahnelerine geçerken de sadık kalınacakmış.
 
    Bakalım Metal Gear Solid 5:  The Phantom Pain'in açık dünya bir yapıya sahip olması sinematiklerin dışında başka neleri etkileyecek.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Kojima Productions Dağıtıcısı: Konami Tür: Action Çıkış Tarihi: 1 Eylül 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 15 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Virtua Fighter 5 R.E.V.O. PC için Duyuruldu 2 Saat önce RPG Wuthering Waves PS5 için 2 Ocak 2025'te Piyasaya Çıkıyor 2 Saat önce Silent Hill 2 Remake İçin Yeni Güncelleme PS5 Pro Sorunlarını Düzeltiyor 2 Saat önce Railroads Online Üç Yıllık Erken Erişimin Ardından Tam Sürüme Kavuşuyor 3 Saat önce STALKER 2: Heart of Chernobyl Satışları 1 Milyona Ulaştı 3 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler