Phantom Pain'de 80'lerin Film Filtresi İstenmiş

12.02.2014 12:00 Alkan Adakaner


    Şu sıralar her ne kadar Metal Gear Solid: Ground Zeroes'u beklese de serinin asıl oyunu olarak görülen Metal Gear Solid V: Phantom Pain'in daha çok ilgi çektiği aşikar. Hideo Kojima bu oyunun görse yapısı ile ilgili ilginç açıklamalarda bulundu.
 
    Phantom Pain'de geçen yıl gösterime giren yarış filmi Rush'tan da etkilenerek 1980'li yıllardaki film filtresini kullandıklarını belirten Kojima, bu filtrenin sistemi çok yavaşlatmasından dolayı fikirlerinden vazgeçtiklerini söylüyor.
 
     Metal Gear Solid: Phantom Pain'in öyküsünün 1984 yılında geçtiğini belirtelim. Kojima o nedenle 80'li yılların filmlerindeki filtreyi kullanmak istemiş. Rush adlı film ise 1970'li yılların tonlarını kullanıyordu.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Kojima Productions Dağıtıcısı: Konami Tür: Action Çıkış Tarihi: 1 Eylül 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 2 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Yeni Astro Bot Oyununun Yakında Duyurulacağı İddia Ediliyor 25 Mayıs Ubisoft Oyunu XDefiant, 3 Saat İçinde 1 Milyon Oyuncuya Ulaştı 25 Mayıs Fallout 4 Nisan Ayında Avrupa'nın En Çok Satan Oyunu Oldu 25 Mayıs Detroit: Become Human, 6 Yıl Önce Bugün Çıktı 25 Mayıs Epic Games’in Bir Sonraki Hafta Vereceği Gizemli Ücretsiz Oyun Sızdırıldı! 25 Mayıs
Forumdan Konular
DH'den Haberler