Ubisoft I Am Alive ile Risk Almak İstemiyor

02.12.2011 19:58 Samet Konuksal


     Geçtiğimiz haftalarda büyük tartışmalara yol açan I Am Alive'in konsol çıkışı yaklaştı. İlk çıkışında indirilebilir olarak sadece XBL ve PSN üzerinden satışa çıkacak olan I Am Alive neden böyle bir yolu tercih etti?
 
     Ubisoft'dan Thomas Paincon bunun hakkında konuştu. Paincon'un açıklamalarına göre Ubisoft, I Am Alive ile risk almak istemediği için bu yolu seçmiş. MCV'ye konuşan Paincon, "Eğer yeni bir serinin başlangıcında oyun çıkmadan büyük bir kitle elde edemediyseniz oyunu kutulu olarak çıkarmak büyük risk ifade eder." şeklinde bir açıklama yaptı.
 
     Paincon, "Oyunu sadece dijital ortamda çıkarmak daha az risk taşıyor. Örneğin From Dust. From Dust'da sadece XBL ve PSN üzerinden yarım milyon sattık. Neden? Çünkü fiyatı uygundu, yeni bir deneyimdi. İnsanlar yeni şeyler test etmek için fazla para harcamak istemiyor, dijital platformlara yöneliyor." dedi.
 
     Ayrıca Paincon, dijital ortamlarda daha sık kampanyaların düzenlenmesiyle birlikte bu yolun daha kârlı olduğunu da belirtti.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
I Am Alive Platformlar: PS3 XBOX 360 PC Geliştirici: Ubisoft Dağıtıcısı: Ubisoft Tür: TPS Çıkış Tarihi: Eylül 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 21 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Red Faction Devam Projesinin 2023 Yılında İptal Edildiği Ortaya Çıktı 2 Saat önce Vampire The Masquerade: Bloodlines RTX Remaster Görselleri 3 Saat önce Yeni Fallout 4 Modu Gerçek Hayattaki Boon Adasını Temel Alıyor 4 Saat önce VALORANT Challengers 2024 Türkiye: Birlik Split 2'de 5. Hafta Başladı! 7 Saat önce Stalker'dan Yeni Ureal Engine 5 Görüntüleri Ortaya Çıktı 7 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler