WoW'un 5.2 Yaması Beklentileri Karşılayabildi mi?

Eğer yeni World Boss dev dinozor Oondasta'yı yenmek istiyorsanız, sadece ona değil çevresindeki onlarca diğer Elite dinozora da odaklanmalısınız.
12.03.2013 14:07 Beril Sergün


     World Of Warcraft ekibinin demirbaşlarından Greg "Ghostcrawler" Street, yaptığı açıklamada ilk hedefinin oyunu köklerine döndürmek olduğunu açıkladı :
 
     "Bu oyun yaklaşık...8 senedir piyasada ve bugüne dek milyonlarca oyuncumuz oldu, kimini değişik nedenlerle kaybettik kimi ise geri geldi. Ama gidenlerin çoğunun aklında tek bir şey vardı "WoW artık eskisi gibi değil.". Tüm bu oyunculara hakettikleri değeri ve nostaljiyi tekrardan yaşatmak şu andaki en büyük amacımız.
 
     Ve bu değişim Thunder King yaması ile geçtiğimiz günlerde başlamış oldu. Yamayla birlikte oyuna iki yeni ada eklendi. Tıpkı 2008 yılında Burning Crusade eklenti paketinin "Isle Of Quel'Danas" yamasında olduğu gibi oyuncular yeniden bu adalarda bir araya gelebilecek ve hep birlikte görevler yaparak bir taraftan da aktif PVP sistemini ayakta tutacaklar.
 
     "En büyük sorunlarımızdan biri, günlük görevlerin oyuncuları sıkmasıydı. Bu nedenle değişik bir görev sistemine yöneldik. Zamanla açacağınız yeni görev sistemi sayesinde bir hafta boyunca yapacağınız görev size yepyeni görevlerin kapılarını açacak."
 
     Adada ayrıca dolaşan 11 adet yeni Rare yaratık hakkında ise Greg'in yaptığı açıklama şu oldu :
 "Bu yaratıkların sizin için çeşitli eşyalar hatta Raidler boyunca kullanabileceğiniz yeni Charm'lar düşürebilme şansı var. Yeniden doğma süreleri konusunda ise şu an çekimserim, bırakalım da oyuncular eğlensinler. Yüzlerce oyuncunun bekleyerek nerede çıkacağı belli olmayan bir yaratığı avlamasını,, sürekli yeniden doğan bir yaratığı defalarca öldürmelerinden daha mantıklı buluyorum."
 
     Greg, yeni yama sayesinde gelen 2 adet World Boss konusunda ise bu kez umutlu. 
 
     "Daha önce Galleon konusunda beklentilerimi karşılayamadık çünkü korkunç bir hata yaptık. Galleon istediğimiz kadar güçlü ve zorlayıcı bir karakterdi ama onu gidip te oyunun en kalabalık bölgelerinden birine koymuştuk. Bu yüzden kimin ne zaman öldüreceğinden oyuncular asla emin olamıyorlardı. Çoğu zaman düşük level bir alt karakter ile bölgeyi tarayan ve yaratığı bekleyen oyuncular bulunuyordu. Ama şimdi durum farklı, tıpkı "Doom Lord Kazzak" gibi world boss'ların etrafı çok sayıda elite dinozor tarafından korunuyor olacak. Bu yüzden bırakın onu öldürmek, bölgeye girmek bile başlı başına bir risk olacak..."
 
     Ghostcrawler'ın yeni bölgelerde uçmayı yasaklamak ve oyunculara daha nostaljik bir "kara harekatı" tadı vermek, Raid Finder'ın önemini düşürmek ve daha zorlayıcı bir deneyim yaşatmak gibi fikirleri var.
 
     Ayrıca Garrosh'un akibeti hakkında da ufak bir açıklama daha : "Çoğu insan Garrosh'un Orgrimmar'da son duruşunu sergileyeceğini biliyor ve Pandaria'daki işimizin artık bittiğinden korkuyor...Ama korkmanıza gerek yok. Pandaria hala burada ve hikayeyi eşit sayıda bölgeye yaymayı başardık..." 

 
 
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
World of Warcraft: Mists of Pandaria Platformlar: PC Geliştirici: Blizzard Entertainment Dağıtıcısı: Blizzard Entertainment Tür: MMO-RPG Çıkış Tarihi: 25 Eylül 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 3 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Shenmue III'ün Yayın Hakları ININ Games'e Geçti 21 Kasım Minecraft Filmi İçin Yeni Fragman Yayınlandı 21 Kasım Gran Turismo 7'nin Yeni Güncellemesi 5 Yeni Aracı Ekliyor 21 Kasım STALKER 2 Steam'de 113 Bin Eş Zamanlı Oyuncuya Ulaştı 21 Kasım Dragon Age Veilguard'ın Avrupa'daki Satışları Yavaşladı 21 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler