Cory Barlog God of War'da Neden Daha Fazla Boss Olmadığını Açıkladı

17.01.2019 20:03 Gazali Çetinkaya

 
God of War yönetmeni Cory Barlog, NoClip ile yaptığı röportajda oyunun geliştirme sürecinden bahsetti ve oyuna neden fazla farklı boss eklemediklerini daha doğrusu ekleyemediklerini açıkladı.

Cevap kısaca zaman ve kaynak yetersizliği.

"Çok fazla bossu oyundan kesmek zorunda kaldık. Yani çok daha fazla bossa sahiptik, çok daha iddialı, daha çılgın bir oyundu. Geliştirme süreci devam ederken fark etmeye başlıyorsunuz 'hayır bu çok büyük bunu yapamayız' Bir boss 30 geliştiriciye ve bir buçuk yıla mal oluyordu. Gerçekten düşünüldüğünde bu kesinlikle çok büyük bir ölçek."

Cory Barlog ayrıca bosslar üzerinde çalışan ayrı bir ekip olduğunu ancak bu ekibin daha sonra başka şeyler üzerinde de çalışmak zorunda kaldığını ve bunun da oyuna yeni bosslar eklemeyi zorlaştırdığını belirtti.

Cory Barlog bu konuda son olarak, oyunda bolca bulunan trollerin aslında gerçek anlamda boss olmadıklarını da belirtti. Ekip büyük yaratıklar ile savaşta sağlık barını nereye koyacaklarını bulmakta zorlanmış ve en sonunda onlara da bir boss sağlık barı vermenin en mantıklısı olduğuna karar vermiş.

Röportajın tamamını aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz. 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
God of War Platformlar: PS4 Geliştirici: SCEI Dağıtıcısı: SCEE Tür: Action Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 64 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Cities Skylines 2 DLC'si Bir Kez Daha Ertelendi 18 Eylül Square Enix: Final Fantasy 16'nın Satışları Beklentinin Altında Kaldı 18 Eylül Dead by Daylight Yan Oyunu Project T İptal Edildi 18 Eylül Horizon Zero Dawn Remastered PS5 ve PC İçin Derecelendirildi 18 Eylül Yeni Battlefield Oyunundan Çeşitli Detaylar Ortaya Çıktı 18 Eylül
Forumdan Konular
DH'den Haberler