Kojima, Neden "Garip" Oyun Yapmayı Sevdiğini Açıkladı

13.11.2019 23:41 Özgür Eroğlu

 
 
Kojima'nın büyük tartışmalara yol açan yeni oyunu Death Stranding geçtiğimiz günlerde piyasaya sürüldü. Alışılmış oyunlara göre "garip" ve "farklı" olarak nitelendirilen bu oyun Kojima'nın "garip" olan ilk oyunu değildi. Death Stranding'in çıkışından sonra Kojima, bu tarz oyunları yapmayı neden sevdiğini açıkladı.
 
"Bence basitlik daha iyi ancak çok hızlı tüketiliyor. Aynı yemek gibi. Örneğin normal, her zaman yediğiniz bir yemeği yediğiniz zaman onu çok hızlı sindirirsiniz. Ama farklı bir şey yediğinizde vücudunuz onu başta kabul etmez hemen sindiremezsiniz, vücut bunun farkına varır. 
 
Bir film izlemek gibi, basit bir film izlediğinizde kısa bir süre sonra unutursunuz ama farklı bir film izlediğinizde onu unutamazsınız. Tekrar tekrar izlersiniz, arkadaşlarınızla tartışırsınız, kendiniz düşünürsünüz ve en sonunda bu film sizin için unutulmaz olur. İşte ben bu tarz şeyler yaratmak istiyorum.
 
Film izleyerek ve o tarz şeyler yaparak büyüdüm. Herkes bu yapımların karmaşık olduğunu söylüyor ama bence bunları tutmalısınız ve üzerine düşünmelisiniz, bu şekilde 5, 10 yıl sonra belki anlayabilirsiniz."
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Death Stranding Platformlar: PS4 PC Geliştirici: Kojima Productions Dağıtıcısı: 505 Games Tür: Action Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 20 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Control 2 Aksiyon Rol Yapma Deneyimi Sunacak 1 Saat önce Control'ün Güncel Satış Sayısı Ortaya Çıktı 1 Saat önce Alan Wake 2 Satışları 1.8 Milyona Ulaştı 3 Saat önce The Game Awards 2024 Adayları Belli Oldu: Yılın Oyununda Kimler Var? 4 Saat önce Dynasty Warriors: Origins Demosu İçin Tarih Verildi 8 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler