Watch Dogs'un haritasının Grand Theft Auto V'teki kadar büyük olmayacağı zaten geliştiriciler tarafından daha önce açıklanmıştı. Ubisoft'tan Jonathan Morin haritanın büyüklüğü konusunda iddialı olmadıklarını, buna karşın yoğunluk ve derinlik konusunda çok iddialı olduklarını söylüyor:
"Haritanın büyüklüğünü pek önemsemedik. Daha önce açık dünya oyunlar yaptım ve kişisel olarak büyüklüğün bir tuzak olabileceğini düşünüyorum. Tıpkı diğer mekanikler ve içerikler gibi sadece ihtiyacınız olan şeyleri yaratmak istersiniz. Sadece yapmak için bir şeyleri yapmak istemezsiniz.
"Büyüklük sadece ihtiyaç duyduğunuzda önemlidir. Örneğin GTA V yoğun bir dünyaya sahip ve oyunda jetler var. O nedenle haritanın çok büyük olması meşru görülebilir. Biz ise fazla derin olmasına odaklandık, bir barikatta 20 dakikalık bir oynanış istedik. Yani derinliğe daha fazla odaklandık ve daha geniş haritanın olmamasının sorun çıkarmayacağını düşündük. Oyun oldukça yoğun, Şikago şehri de aynı şekilde yoğun; ama şimdiye kadarki en büyük açık dünya oyunu beklemeyin. Kendinizi şu ana kadarki en yoğun açık dünya oyunu görmeye hazırlayın."
Watch Dogs'un uzun bir ertelemenin ardından 27 Mayıs'ta PC, Xbox 360, PS3, Xbox One ve Playstation 4 için piyasaya çıkacağını belirtelim. Oyunun Wii U sürümü daha sonraki bir tarihte raflardaki yerini alacak.