"Korsan Olmasaydı Oyun Endüstrisinde Olamazdım"

Divinity serisinin kendine has bir oyuncu kitlesi bulunuyor.
03.01.2012 15:17 Samet Konuksal


     Sevilen RPG serisi Divinity'nin yapımcısı Larian Studios'un lideri Swen Vincke'den korsanla ilgili bir itiraf geldi; "Korsan olmasaydı oyun endüstrisinin içine giremezdim."
 
     İlk olarak oyunlarında DRM kullanmayacaklarını açıklayan fakat sonrasında korsandan yakınan The Witcher serisinin yapımcısı CD Projekt RED'e göndermelerin bulunduğu blog yazısında Larian Studios patronu, korsanın hayatındaki yerini paylaştı.
 
     Swen Vincke yazısında, "Sanırım bu yaşıma kadar binlerce oyunu veya programı illegal yollar aracılığıyla kullandım. Dolayısıyla yıllardır yaptığım şeyi kınamak, oldukça ikiyüzlü olurdu." diyen Vincke, "Yani genç yaşlarımda korsan oyunlarla tanışmasaydım, oyun endüstrisinde olamazdım." diyerek çoğu yapımcının uzak kaldığı bir itirafta bulundu.
 
     Tüm bunlara rağmen Vincke, gençlik dönemlerinden öğrendiği 'crack'leme yöntemlerinin şimdi oyunlarını korumasında önemli rol olduğunu da eklemiş. Swen Vincke'nin yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Divine Divinity II: Ego Draconis Platformlar: PC XBOX 360 Geliştirici: Larian Studios Dağıtıcısı: dtp entertainment Tür: RPG Çıkış Tarihi: 29 Ekim 2009
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 47 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
GTA Trilogy'nin Açılış Ekranından Grove Street Logosu Kaldırıldı 17 Kasım VALORANT Game Changers Championship 2024 Şampiyonu Shopify Rebellion Oldu! 17 Kasım 2012 Yılında Duyurulan Tom Hardy'li Splinter Cell Filmi İptal Edildi 17 Kasım Half-Life 2'nin 20. Yıl Dönümü Belgeseli Episode 3'e Bakış Sunuyor 17 Kasım Epic Games'in Bu Haftaki Ücretsiz Oyunlarını Eklemeyi Unutmayın! 17 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler