Ubisoft I Am Alive ile Risk Almak İstemiyor

02.12.2011 19:58 Samet Konuksal


     Geçtiğimiz haftalarda büyük tartışmalara yol açan I Am Alive'in konsol çıkışı yaklaştı. İlk çıkışında indirilebilir olarak sadece XBL ve PSN üzerinden satışa çıkacak olan I Am Alive neden böyle bir yolu tercih etti?
 
     Ubisoft'dan Thomas Paincon bunun hakkında konuştu. Paincon'un açıklamalarına göre Ubisoft, I Am Alive ile risk almak istemediği için bu yolu seçmiş. MCV'ye konuşan Paincon, "Eğer yeni bir serinin başlangıcında oyun çıkmadan büyük bir kitle elde edemediyseniz oyunu kutulu olarak çıkarmak büyük risk ifade eder." şeklinde bir açıklama yaptı.
 
     Paincon, "Oyunu sadece dijital ortamda çıkarmak daha az risk taşıyor. Örneğin From Dust. From Dust'da sadece XBL ve PSN üzerinden yarım milyon sattık. Neden? Çünkü fiyatı uygundu, yeni bir deneyimdi. İnsanlar yeni şeyler test etmek için fazla para harcamak istemiyor, dijital platformlara yöneliyor." dedi.
 
     Ayrıca Paincon, dijital ortamlarda daha sık kampanyaların düzenlenmesiyle birlikte bu yolun daha kârlı olduğunu da belirtti.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
I Am Alive Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Ubisoft Dağıtıcısı: Ubisoft Tür: TPS Çıkış Tarihi: Eylül 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 21 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Cyberpunk 2077'nin Kötü Çıkış Yapması DLC'nin İyi Olmasını Sağlamış 5 Saat önce Esports World Cup 2024 LoL Turnuvasının Şampiyonu T1 Oldu! 5 Saat önce Red Dead Redemption 2 İçin Yeni Mod Yırtıcı Hayvanları Getiriyor 07 Temmuz World of Warcraft Unreal Engine 5'e Taşındı: İşte Görüntüler 07 Temmuz Helldivers 2'nin Yeni Güncellemesi Çökme Sorunlarını Düzeltiyor 07 Temmuz
Forumdan Konular
DH'den Haberler