Doom Yapımcılarının Önceliği Yüksek Grafik Değil, 1080p 60 FPS Teknik Özellik Sunmak

26.07.2015 17:07 Samet Konuksal


    id Software'ın Doom ve Quake gibi serileri genelde hızlı oynanış yapısıyla tanınır. Dolayısıyla firma, yeni Doom oyununda da her şeyden önce akıcılığa önem veriyor.
 
    QuakeCon kapsamında konuşan oyunun kıdemli yapımcısı Marty Stratton, Doom'da yapımcı ekibin önceliğinin 1080p ve 60 FPS teknik özellik sunmak olduğunu belirtti. Stratton, "Oyun yaparken görselliğe ve performansa etki eden binlerce farklı karar vermeniz gerekiyor. Doom'u geliştirirken aklımızda her zaman olabildiğince yüksek çözünürlükte, olabildiğince akıcı bir deneyim sunmak vardı. Grafik güçlendirmeleri ise sonra geliyordu." sözlerini söyledi.
 
    Doom serisinde akıcılığın önemli olduğunu söyleyen Stratton, "Oyundaki dövüş mekanikleri ve karakter hareketlerini hissetmek için 1080p 60 fps seviyesine ulaşmamız çok önemli. Doom'un hızlı ve akıcı bir oyun olması gerekiyor." eklemelerini yaptı.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Doom Platformlar: PC PS4 XBOX ONE Geliştirici: ID Software Dağıtıcısı: ID Software Tür: FPS Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 32 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Cities Skylines 2 DLC'si Bir Kez Daha Ertelendi 18 Eylül Square Enix: Final Fantasy 16'nın Satışları Beklentinin Altında Kaldı 18 Eylül Dead by Daylight Yan Oyunu Project T İptal Edildi 18 Eylül Horizon Zero Dawn Remastered PS5 ve PC İçin Derecelendirildi 18 Eylül Yeni Battlefield Oyunundan Çeşitli Detaylar Ortaya Çıktı 18 Eylül
Forumdan Konular
DH'den Haberler