Bioshock: Infinite ile bildiğiniz gibi denizin derinliklerinden sıyrılarak kendimizi masmavi bir gökyüzüne bırakacağız. Uçan bir şehir gibi son derece farklı bir temaya değinen Ken Levine, OXM'in son sayısında oyun ile ilgili bazı görüşlerinin yanı sıra ilginç noktalara da değinmiş.
Bu noktaların başında ise Elizabeth karakteri ile ilgili olan açıklamaları geliyor. Oyunun takipçileri özel güçlere sahip olan Elizabeth'in oyundaki önemini eminim biliyordur. Oyunda yer alan iki farklı grupta, bu karakteri ele geçirmeye çalışacak ve bizim öncelikli görevlerimizden birisi de bu karakteri koruyabilmek.
Oyunun ilk videosu ile birlikte Elizabeth karakterine oyun severlerden de büyük bir ilgi geldi. Bunda karakterin çok sempatik ve seksi bir görünüme sahip olmasının payı da oldukça büyük. Anlaşılan Ken Levine ise karakterin bu yönünün ön plana çıkmasından biraz şikayetçi olmuş.
"Elizabeth karakterini yaratırken aklımızda iki soru vardı. Birincisi, "sevimli olması gerekiyor mu?", ikincisi ise "şehvetli olması gerekiyor mu?" soruları idi." diyerek söze başlayan Levine, "Onun vücut yapısına baktığımızda, internetteki insanların göğüs kısmına bizim yapmak istediğimizden daha fazla odaklandıklarını düşünüyorum."
Elizabeth karakterinin zamanla değişimler geçirdiğini de belirten Ken Levine, bu karakter üzerinde oyun çıkana kadar biraz daha oynamalar yapabileceklerini belirtmiş. İnternette olanları fazla düşünmediğini belirten Levine, internette bu konuya kendilerinden daha fazla değinildiğini de sözlerine eklemiş.
Bu karakterin gözleri ve göğsü konusunda daha fazla zaman harcadığını söyleyen Levine, karakterin gözlerinin büyük olmasının nedenlerinden birinin de göğüslerden çok karakterin bu konuda ön plana çıkarılmasını istedikleri için olduğunu belirtmiş. Son olarak oyundaki ara sahne kullanımına da değinen Levine, E3
videosunda olduğu gibi oyunda çok fazla ara sahne kullanmadıklarını,
dolayısı ile benzer sahnelerin fazla gözükmeyeceğini ve olayın akışının daha çok oyun içi işleyişle yapılacağını belirtmiş.