Palmer Luckey: "30 FPS Görsel Tercih Değil, Başarısızlıktır"

14.06.2014 17:25 Samet Konuksal


    Yeni nesil konsolların çıkış döneminde güç karşılaştırmaları da çözünürlük ve kare / saniye oranları üzerinden yapılmaya başladı. Konuyla ilgili ortalığı yeni bir açıklama da Oculus Rift'in muciti Palmer Luckey tarafından yapıldı.
 
    E3'te bir röportajda konuşan Palmer Luckey, sanal gerçekçilik cihazlarının daha da yaygınlaşmasıyla 60 FPS'nin bile yetersiz gelebileceğinden söz etti. Normal ekranlarda 60 FPS'nin en uygun seçim olduğunu söyleyen Palmer Luckey, "Hem konsol, hem de PC oyunculuğunda 30 FPS görsel bir tercih değil, başarısızlıktır." açıklamasını yaptı.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Oculus Rift Platformlar: PC Geliştirici: Oculus Dağıtıcısı: Oculus Tür: Aksesuar Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 78 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Cities Skylines 2 DLC'si Bir Kez Daha Ertelendi 18 Eylül Square Enix: Final Fantasy 16'nın Satışları Beklentinin Altında Kaldı 18 Eylül Dead by Daylight Yan Oyunu Project T İptal Edildi 18 Eylül Horizon Zero Dawn Remastered PS5 ve PC İçin Derecelendirildi 18 Eylül Yeni Battlefield Oyunundan Çeşitli Detaylar Ortaya Çıktı 18 Eylül
Forumdan Konular
DH'den Haberler