Killzone'un Oynanabilirliğini Geliştirmemiz Gerek

15.06.2013 09:57 Alkan Adakaner


     Playstation 2'de başlayan Killzone serisi her ne kadar Sony'nin önemli isimlerden biri olsa da satış rakamları diğer büyük FPS oyunlarının yanında çok sönük kalıyor. Çoğu oyuncuya göre bunun nedeni oynanabilirliğinin yeterince iyi olmaması. Guerilla Games de bu fikri katılıyor gibi görünüyor. Onlardan yapılan açıklama şu şekilde:
 
     "Grafiksel olarak biz her zaman önsırada yer alıyoruz. Buna karşın oynanabilirlik bakımından kendimizi geliştirmemiz gerekiyor. Sürekli daha iyi olmak için çeşitli ve ilginç oynanabilirlik öğeleri yaratmak istiyoruz. Hayranlarımızı da her zaman dinliyoruz. Çoğunlukla Killzone 3'ün ardından oyunun fazlasıyla Killzone 2'ye benzediğini söylemelerine kulak verdik. Bu nedenle taptaze birşeyler, yeni içerikler, düşman tipleridünyalar ve temalar istedik."
 
     Killzone: Shadow Fall konsolun çıkış döneminde en çok ilgi gören yapımlardan birisi olacaktır. Buna karşın oyunun satış bazındaki kaderinin serinin diğer oyunlarından ayrılıp ayrılmayacağı ise Guerilla Games'e bağlı.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Killzone: Shadow Fall Platformlar: PS4 Geliştirici: Guerrilla Dağıtıcısı: Sony Computer Entertainment Tür: FPS Çıkış Tarihi: 29 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 12 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Epic Games Artık Mobil Platformda Ücretsiz Oyun Dağıtacak 04 Ekim Saber Interactive Büyük Bütçeli Avatar Oyunu Üzerinde Çalışıyor 04 Ekim Star Wars Outlaws İçin Yeni Güncelleme Yayınlandı: 100'den Fazla Düzeltme 04 Ekim Sid Meier’s Civilization VII Resmi PC Sistem Gereksinimleri Açıklandı 04 Ekim The First Berserker: Khazan'dan Dikkat Çekici Sinematik Fragman 04 Ekim
Forumdan Konular
DH'den Haberler