Yapımcı Bloodborne'un Oynanış Dinamikleri Hakkında Konuştu

16.06.2014 02:01 Ömür Gencer


    Bloodborne'un From Software'in önceki oyunlarını severek oynamış oyuncuların merakla beklediği yapımlardan olduğunu söyleyebiliriz. E3 sunumundaki duyurusundan sonra pek çok kez gündeme gelen bu yapımın sunacağı oynanış için yeni bilgiler paylaşıldı.
 
     Oyunun yönetmeni Hidetaka Miyazaki, PlayStation 4'ün gücünün sayesinde Bloodborne'da yapımcının önceki oyunlarına nazaran çok daha fazla animasyon çeşitliliğinin bulunacağını belirtti. Ayrıca Miyazaki, oyunun eşsiz elementlerinden birisinin de kullanacağımız silahların geliştirilebilir olacağını paylaşırken bu özellik hakkında daha fazla detay vermekten kaçındı.
 
     Online içerik sunacak Bloodborne'un offline olarak oynama imkanının olduğunu açıklayan Miyazaki son olarak oyundaki karakterimizin ölümleri üzerine bir açıklama yaptı. Miyazaki, oyuncuyu sıkmadan aynı zaman da ölümün etkisini çok da az yapmadan bu dengeyi sağlayacaklarını açıkladı.
 
     Oyunda bir çok kez öleceğimizi, oyuncunun bıkmadan aynı bölümü tekrar denemesini de savaş dinamiklerindeki çeşitlilikle sağlayacaklarını belirtti. Anlaşılan Bloodborne, oyunculara saç baş yolduracak bir başka oyun olacak.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Bloodborne Platformlar: PS4 Geliştirici: From Software Dağıtıcısı: Sony Computer Entertainment Tür: Action RPG Çıkış Tarihi: 25 Mart 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 9 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Sniper Elite Evreninde Geçen Battle Royale Oyunu İptal Edildi 4 Dk önce Aksiyon Macera Oyunu Dante's Ring, PC için Duyuruldu 14 Dk önce Stalker 2'nin Yeni Güncellemesi Çökmelere ve Hatalara Odaklanacak 1 Saat önce NewGamePlus: PlayStation'dan Büyük Adım 2 Saat önce 2si1: RTX 4080’li GeForce Now Paketleri ve Yılın Oyunu Adayları 3 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler