Sony ile olan 3 oyunluk anlaşmalarının son bulmasıyla (fl0w, flower ve Journey) sıradaki oyunlarının multiplatform olarak boy göstereceğini açıklayan thatgamecompany kurucusu Jenova Chen, DICE konferansı sunumunda şu sözlere yer verdi:
"Herkesi değiştirecek bir finansal başarı için PlayStation platformunda geliştirdiğimiz oyunlardan daha büyüğünü yapmalıyız."
Çıktığı 2012 Mart ayında en çok indirilen oyun olan ve 2012 Aralık ayında yeniden bu ünvana kavuşan Journey'nin başarısının firma için önemli bir finansal yükseliş olduğunu ancak endüstride sanatsal, yüksek kaliteli ve duygusal oyunlar yapmak için yeter olmadığını vurguladı.
Journey'nin yapımında pek çok hevesli öğrenci çalıştırdığını ve onlara da bu sektörde söz sahibi olabileceklerini göstermek isteyen thatgamecompany ekibi, umarım hedeflerine ulaşır.