MGS 5'te Uzun Sinematikler Olmayacak

07.09.2013 10:34 Alkan Adakaner


     Metal Gear Solid 4'te hatırlarsanız çok sayıda ve uzun sinematiklerle karşı karşıya kalmıştık. Bu durum bazı oyuncuların hoşuna gitmemişti. Hideo Kojima, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'in açık dünya bir yapıya sahip olmasından ötürü çok sayıda sinematik düşünmediğini söyledi.
 
    Kojima, sinematiklerde sadece tek bir kameranın kullanılacağını, kameralar arası geçiş gibi şeylerle karşılaşmayacağımızı söylüyor. Bu duruma sinematiklerden oynanış sahnelerine geçerken de sadık kalınacakmış.
 
    Bakalım Metal Gear Solid 5:  The Phantom Pain'in açık dünya bir yapıya sahip olması sinematiklerin dışında başka neleri etkileyecek.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Kojima Productions Dağıtıcısı: Konami Tür: Action Çıkış Tarihi: 1 Eylül 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 15 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
PlayStation Oyunlarına Dev Zam: Yerel Fiyatlandırma Kaldırıldı (Video) 1 Saat önce Epic Games'in Bu Haftaki Ücretsiz Oyunu Erişime Açıldı 04 Temmuz Dead Rising'in Orijinal Seslendirme Sanatçısı Remaster'da Yer Almıyor 04 Temmuz Battlefield 2042 x Dead Space Ortak Etkinliği Başlıyor: Neler Sunacak? 04 Temmuz Horizon Dizisi İçin İşler Yolunda Değil: İptal Mi Edilecek? 04 Temmuz
Forumdan Konular
DH'den Haberler