Palmer Luckey: "30 FPS Görsel Tercih Değil, Başarısızlıktır"

14.06.2014 17:25 Samet Konuksal


    Yeni nesil konsolların çıkış döneminde güç karşılaştırmaları da çözünürlük ve kare / saniye oranları üzerinden yapılmaya başladı. Konuyla ilgili ortalığı yeni bir açıklama da Oculus Rift'in muciti Palmer Luckey tarafından yapıldı.
 
    E3'te bir röportajda konuşan Palmer Luckey, sanal gerçekçilik cihazlarının daha da yaygınlaşmasıyla 60 FPS'nin bile yetersiz gelebileceğinden söz etti. Normal ekranlarda 60 FPS'nin en uygun seçim olduğunu söyleyen Palmer Luckey, "Hem konsol, hem de PC oyunculuğunda 30 FPS görsel bir tercih değil, başarısızlıktır." açıklamasını yaptı.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Oculus Rift Platformlar: PC Geliştirici: Oculus Dağıtıcısı: Oculus Tür: Aksesuar Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 78 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Epic Games Artık Mobil Platformda Ücretsiz Oyun Dağıtacak 04 Ekim Saber Interactive Büyük Bütçeli Avatar Oyunu Üzerinde Çalışıyor 04 Ekim Star Wars Outlaws İçin Yeni Güncelleme Yayınlandı: 100'den Fazla Düzeltme 04 Ekim Sid Meier’s Civilization VII Resmi PC Sistem Gereksinimleri Açıklandı 04 Ekim The First Berserker: Khazan'dan Dikkat Çekici Sinematik Fragman 04 Ekim
Forumdan Konular
DH'den Haberler