Killzone: Shadow Fall'daki Her Karakter En Az 40.000 Poligon Kullanılarak Oluşturulmuş

23.03.2014 20:32 Samet Konuksal


    Game Developers Conference sonrasında oyun sektörüyle ilgili daha çok teknik detaylara erişme fırsatı bulduk. Killzone: Shadow Fall da bunlardan birisi oldu. Guerrilla Games'in düzenlediği mini bir konferansta yeni nesil Killzone'un teknik detayları paylaşıldı
 
    Yapılan açıklamalara göre Killzone: Shadow Fall'daki her bölüm, Killzone 3 bölümlerine nazaran 10-100 kat aralığında daha geniş alana sahip. Belirtilenlere göre her bölümde 200 adet statik ışıklandırma kullanıldı. Oyunun en geniş haritasının ise 8 kilometre olduğu belirtiliyor.
 
    Karakter ve binalara geldiğimizde ise, oyundaki her karakter, en az 40.000 poligon kullanılarak oluşturuldu. Daha önce böyle bir veriye sahiptik fakat bunun sadece ana karakterlere ait olduğu düşünülüyordu. Oyundaki binaların toplamında ise 683.334 adet blok parçaları kullanıldı.
  
    Poligon açısından bazı örnekler vermek gerekirse The Order: 1886'nın ve Star Citizen'in ana karakterleri, 100.000 poligon kullanılarak oluşturuluyor. Bu, gelecekte ne kadar detaylı karakter modellemeleri görebileceğimizin bir göstergesi.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Killzone: Shadow Fall Platformlar: PS4 Geliştirici: Guerrilla Dağıtıcısı: Sony Computer Entertainment Tür: FPS Çıkış Tarihi: 29 Kasım 2013
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 4 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Kasım Ayının Ücretsiz PlayStation Plus Oyunları Erişime Açıldı 05 Kasım Persona Serisinin Güncel Satış Sayısı Açıklandı: 23,5 Milyon Adet 05 Kasım Empire of the Ants'ın Xbox Konsol Performansı Ortaya Çıktı 05 Kasım Call of Duty: Black Ops 6'nın İlk Sezonu Üç Yeni Haritayı Getiriyor 05 Kasım The Elder Scrolls: Legends Oyunculara Veda Ediyor 05 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler