Carrier: Beklediğimiz Şey Daha Fazla Bellekti

Dishonored büyük beğeni toplamıştı
09.03.2013 07:18 Alkan Adakaner


     Dishonored'ın bölüm tasarımcısı Christophe Carrier bu oyunu geliştirirken karşılaştıkları zorluklardan bahsetti ve yeni nesil konsollarda kendisini en çok mutlu eden etkene değindi. Daha fazla bellek olması Carrier'ı mutlu etmiş:
 
     "Bir bölüm tasarımcısı olarak hergün bellek sorunuyla boğuştuğumuzu söyleyebilirim. Yeterli bellek olmadığı için oyundan bir şeyleri çıkarıyor, siliyor, bölümleri ayırıyor veya NPC'leri bölümden çıkarıyorduk. Yani yeni nesil konsollarda bellek miktarının artacağını biliyorduk, bu bizim için büyük bir sevinç. Biz böyle bir şey için bekliyorduk"
 
    "Biz ilk başta PC oyuncusuyduk. PC oyunlarını seviyoruz ve daha sonra konsola oyun yapmak zorunda kaldık. Asıl sorunumuz bellek miktarının düşük olmasıydı. İşlemciler iyiydi, ama bizim oyunlarımız için bellek miktarı en önemli şeydi. Yani yeni nesilde bellek miktarının artacak olması harika."
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Dishonored Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Arkane Studios Dağıtıcısı: Bethesda Tür: FPS Çıkış Tarihi: 12 Ekim 2012
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 2 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Yeni Split Fiction Fragmanı Friend’s Pass Sistemini Vurguluyor 4 Saat önce Yeni The Lord of the Rings Oyunu Ertelendi 5 Saat önce Tony Hawk’s Pro Skater Duyuru Tarihi Black Ops 6'da Ortaya Çıktı 5 Saat önce Lamine Yamal, eFootball'un Yeni Elçisi Olarak KONAMI'yle El Sıkıştı 6 Saat önce Scar-Lead Salvation, PS5, PS4 ve PC için 29 Mayıs'ta Batıya Geliyor 17 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler