Bir kaç gün önce IGN'in incelemesinde Crysis 2'nin Xbox 360'ta daha iyi bir performans sergilediği
belirtilmişti. Lens of Truth ekibi ise iki oyunun frame rate performansını karşılaştırmış.
Bu karşılaştırmada Xbox 360 sürümünün IGN'nin de belirttiği gibi daha stabil frame-rate'e (kare/saniye oranına) sahip olduğunu görüyoruz. Özellikle aksiyonun yoğunlaştığı anlarda PS3 sürümünde frame-rate'te düşüşler yaşanıyor.
Buna rağmen Playstation 3 sürümü "screen tearing" denilen olayın (ekran tırtıklanması diyelim) tamamen yok edildiği Xbox 360'ta ise bu sorunla karşılaşıldığı görülüyor. PS3 sürümü bu konuda avantajı elinde bulunduruyor.
Sonuç olarak her iki konsol sürümünün de oldukça iyi göründüğünü söyleyebilirim. Aşağıdaki video sizin de kendi kararınızı vermenizi sağlayacaktır.
Not: Frame-rate: 1 saniyede ekranda kaç kare göründüğü ile ilgili bir terim. Eğer bir oyunda saniyede ekranda 30 kare görünüyorsa, o oyuna akıcı diyebiliriz. 60 fps'deki bir oyun ise çok akıcı kabul ediliyor. Frame oranı 20'nin altına düşerse oyunda ciddi akıcılık sorunları yaşayabiliyoruz.