Gravity Rush Karakter Tasarımcısı Sony Interactive Entertainment Japan Studio'dan Ayrıldı

31.03.2021 08:16 Gazali Çetinkaya

 
Shunsuke Saito, Sony Interactive Entertainment Japan Studio'dan ayrıldığını duyurdu.

Gravity Rush 1 ile Gravity Rush 2'nin karakter tasarımcısı ve Gravity Rush 2'nin sanat yönetmeni rolünü üstlenmişti.

Sony Interactive Entertainment Japan Studio 1 Nisan itibarıyla küçülmeye gidiyor. Oyun geliştirmeyi sonlandıracaklar ve sadece iş ve yerelleştirme departmanları kalacak. Astro Bot serisi geliştiricisi ASOBI Team de ayrı bir stüdyo olarak çalışmalarını sürdürecek ve bazı Sony Interactive Entertainment Japan Studio çalışanları ASOBI Team'e kaydırılacak.

Masami Yamamoto, Masaaki Yamagiwa, Teruyuki Toriyama, Keiichiro Toyama, Kazunobu Sato ve Junya Okura gibi pek çok yüksek profilli isim stüdyodan ayrıldı.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Gravity Rush Platformlar: VITA PS4 Geliştirici: SCEJ Dağıtıcısı: SCEE Tür: Action Çıkış Tarihi: 2 Şubat 2016
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 1 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Dino Crisis ve RE Director's Cut Artık PS Store'dan Ayrı Ayrı Alınabiliyor 26 Kasım Epic Games Dikkat Çekici Bilim Kurgu Projesinin Yayıncılığını Üstlendi 26 Kasım Baldur's Gate 3'ün 15 Milyondan Fazla Sattığı Bildirildi 26 Kasım 2K Games, PC Başlatıcısını (Launcher) Kaldırdı 26 Kasım Hunting Simulator 3, PS5, Xbox Series ve PC için Duyuruldu 26 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler