Mortal Kombat "Fatality"leri Nasıl Yaratılıyor

Scorpion'dan Sektor'a mükemmel bir tekmeeee
16.02.2011 14:34 Alkan Adakaner

 
    Fatality'siz bir Mortal Kombat oyunu herhalde anlamsız olurdu. Sanırım her iyi Mortal Kombat oyuncusu "keşke şöyle bir Fatality olsaydı" demiştir. Peki serinin en sevdiğimiz özelliklerinden birisi olan Fatality'ler nasıl tasarlanıyor.
 
     NetherRealm Studios'tan sanat yönetmeni Steve Beran'ın Playstation blog'a yaptığı açıklamaya göre geliştirici grubun içinde bir grup bir odaya toplanıyor ve daha sonra ise bu düşünceler kağıda aktarılıyormuş.

     Mesela Mortal Kombat serisinin yaratıcılarından birisi olan Ed Boon, aşağıdaki görebileceğiz çöp adamlar şeklinde tasarımlar yapıyormuş. Bunlar "motion capture"ın yapıldığı stüdyoya referans oluyormuş. Aşağıda Ed boon'un çalışmalarından bir tanesini görebilirsiniz.
 
 
 
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Mortal Kombat Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: NetherRealm Studios Dağıtıcısı: Warner Bros Interactive Tür: Dövüş Çıkış Tarihi: 21 Nisan 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 0 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Dino Crisis ve RE Director's Cut Artık PS Store'dan Ayrı Ayrı Alınabiliyor 26 Kasım Epic Games Dikkat Çekici Bilim Kurgu Projesinin Yayıncılığını Üstlendi 26 Kasım Baldur's Gate 3'ün 15 Milyondan Fazla Sattığı Bildirildi 26 Kasım 2K Games, PC Başlatıcısını (Launcher) Kaldırdı 26 Kasım Hunting Simulator 3, PS5, Xbox Series ve PC için Duyuruldu 26 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler