Wii'nin en güzel RPG'lerinden biri olacağına kesin gözüyle bakılan The Last Story ile ilgili yeni bilgiler elimize ulaştı. Serinin genel yönetmeni ve yapımcı Mistwalker'ın CEO'su Hironobu Sakaguchi, The Last Story hakkında konuştu.
Oyundaki diyalog sistemi hakkında konuşan Sakaguchi'nin The Last Story ile ilgili verdiği yeni bilgileri aşağıda madde madde halde görebilirsiniz.
- Oyun, size ana hikaye dışında yoldaşlarınızla aranızdaki bağı hissetmenizi sağlayan farklı hikaye kısımları da gösterecek.
- Diyaloglarınız yetenek sistemine göre şekillenecek.
- Gerçek zamanlı savaşlar esnasındaki kısa aralıklarda partnerlerinizle konuşmalar gerçekleştirebileceksiniz.
- Hareket halindeyken de “ufak” diyaloglar yaşanabilecek.
- Savaşlarda bile dram sahneleri bulunacak.
- Yoldaşlarınız çok konuşkanlar, savaşlar ve hareket halindeyken dahi devamlı konuşmalar olacak.
- Her karşılaştığınız olay karşısında yoldaşlarınız kendi aralarında konuşacaklar.
- Diyaloglarınız, karakterinizin, kişiliğini ve ilişkilerini etkileyecek.
Oyundaki diyalog sistemi özellikle Bioware ve Bethesda'nın Batı RPG'lerinde olduğu gibi büyük bir önem taşıyacak anlaşılan. Mistwalker'ın diyalogların RPG'lerde ne kadar önemli bir yer aldığını iyi anlayıp çalışmalarını buna göre hazırladıkları çok belli oluyor. Ayrıca Mistwalker, The Last Story ile ilgili harika bir sanatsal çalışma hazırlamış, bu yeni görüntüye aşağıdan bakabilirsiniz.