Adam Creighton: "DOOM'u Switch'e Adapte Etmek Zor Hem de Çok Zordu"

23.10.2017 16:39 Tunahan Safdır

 
     DOOM'u Nintendo Switch'e getiren Panic Button geliştirici ekibinin başındaki isim Adam Creighton, GamesRadar ile yaptığı söyleşide bunun oldukça zorlu bir süreç olduğundan bahsetti.
 
     "Zordu, oldukça zordu. Ama olacağına inandık. DOOM oldukça hızlı dinamikleri olan bir aksiyon oyunu ve bu donanım üzerinde düzgün bir şekilde çalışabilmesi bizim için herşeyden daha önemliydi. Bu nedenle oyun hissiyatının gerçekten DOOM gibi hissetirebilmesi için oldukça zaman harcadık." diyen Creighton, bazı oyuncuların teknik detayları oynanabilirlikten daha fazla önemsediği konusunda ise "Belki bu çok savunmacı bir yaklaşım olacak ama sormak istiyorum. Kare saniye oranları ve çözünürlük mü yoksa oynanışın iyi olması mı oyunu daha eğlenceli yapar? Evet, elimizdeki oyun ve donanımın imkanları belli. Bu nedenle oyunu hem TV'de hem de dışarıda en fazla keyif alabileceğiniz şekilde sunmak için çok uğraştık. Ekibimle gurur duyuyorum. Hiçbir zaman kolaya kaçmadık ve sıkı çalıştık." diyerek ekibine ve oyunlarına olan güvenini ortaya koydu.
 
     DOOM, Nintendo Switch için 10 Kasım 2017 tarihinde çıkış yapacak.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Doom Platformlar: PC PS4 XBOX ONE Geliştirici: ID Software Dağıtıcısı: ID Software Tür: FPS Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 3 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Shenmue III'ün Yayın Hakları ININ Games'e Geçti 21 Kasım Minecraft Filmi İçin Yeni Fragman Yayınlandı 21 Kasım Gran Turismo 7'nin Yeni Güncellemesi 5 Yeni Aracı Ekliyor 21 Kasım STALKER 2 Steam'de 113 Bin Eş Zamanlı Oyuncuya Ulaştı 21 Kasım Dragon Age Veilguard'ın Avrupa'daki Satışları Yavaşladı 21 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler