Obsidian CEO'su: Büyük Çaplı Stüdyolara Göre Çok Küçüğüz

24.02.2025 17:16 Mehmet Tandoğan

 
 
Yakın zamanda Avowed adında fantastik bir aksiyon rol yapma deneyimini bizlere sunan Obsidian stüdyosundan çeşitli açıklamalar geldi. Oyun bir noktada kalite ve içerik anlamında eleştirilirken şirketin CEO'su ekibin yeterli büyüklükte olmadığını vurguladı.
 
Obsidian diğer stüdyoların yarısı kadar
 
 
 
Obsidian CEO'su Feargus Urquhart, IGN ile yaptığı son röportajda stüdyonun Microsoft tarafından satın alınmasından bu yana ne kadar genişlediğini açıkladı. Bu doğrultuda stüdyonun 2018'den bu yana yaklaşık 300 çalışana ulaştığını ve bu da büyük çaplı stüdyolara göre oldukça küçük olduğunu belirtti.
 
Urquhart ek olarak şunları söyledi: “Microsoft ile yola çıkmadan önce yaklaşık olarak 170-180 kişiydik. Son 5 veya 6 yıl boyunca stüdyonun çalışan sayısı 285’e ulaştı. Bunun yanı sıra Heavy Iron ve Beamdog ile çok sayıda geliştirme ortağımız oldu.”
 
Obsidian stüdyosunu diğer büyük çaplı geliştiricilerle karşılaştıracak olursak:
 
- Bungie: 850
- CD Projekt Red: 615
- Larian: 470
- Bethesda Game Studios: 450+
- Insomniac: 450 
- Naughty Dog: 400+
- Valve: 336
- Sony Santa Monica: 250
- BioWare: 100'den az (200'ün üzerindeydi)
- ZA/UM: ~70

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Sektörel Haberler Platformlar: PC Geliştirici: Bölüm Sonu Canavarı Dağıtıcısı: Bölüm Sonu Canavarı Tür: birinci şahıs açık dünya keşif Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 1 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
2006’da Simülasyon Dünyasına Damga Vuran Oyunlar 2 4 Dk önce 2006’da Simülasyon Dünyasına Damga Vuran Oyunlar 19 Dk önce Türkçe Dil Destekli The Talos Principle: Reawakened'in Çıkış Tarihi Açıklandı 3 Saat önce Assassin's Creed Shadows Çıkmadan Önce Tamamen Sızdırıldı 4 Saat önce Obsidian CEO'su: Büyük Çaplı Stüdyolara Göre Çok Küçüğüz Şu anda bu haberi okuyorsunuz..
Forumdan Konular
DH'den Haberler