Metal Gear Solid Delta'nın Zorluğu Kamera Açısına Göre Değişecek

06.10.2024 13:03 Mehmet Tandoğan

 
 
Beklenen yeniden yapım sürümleri arasında bulunan Metal Gear Solid Delta: Snake Eater için yeni detaylar ortaya çıkmaya devam ediyor. Şimdi ise ortaya çıkan bilgilere göre oyunun mevcut zorluğu, sizin hangi kamera bakış açısıyla oynadığınıza bağlı olarak değişkenlik gösteriyor.
 
Metal Gear Solid Delta farklı kamera bakış açılarına sahip
 
 
 
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater'ın zorluğu, üçüncü şahıs mı yoksa orijinal sabit bir kamera bakış açısını kullandığınıza bağlı olarak artış gösterecek veya azalacak. Famitsu'ya verdiği röportajda yaratıcı yapımcı Yuji Korekado çeşitli açıklamalarda bulundu ve şunları söyledi:
 
“İlk olarak iki farklı kamera bakış açısını herhangi bir zamanda değiştirebileceğinizi mümkün kılan bir yapı düşündük. Ancak daha sonra bundan vazgeçtik. Bunun sebebi, bakış açınıza göre zorluk seviyesinin değişkenlik gösteriyor olması.”
 
İlk olarak PlayStation 2'de piyasaya sürülen Metal Gear Solid Delta: Snake Eater'ın yeniden yapım sürümü için herhangi bir çıkış tarihi bulunmuyor. Yakın zamanda daha fazla detayı bekliyoruz.
 
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Oyun Haberleri (2024) Platformlar: PC Geliştirici: Bölüm Sonu Canavarı Dağıtıcısı: Bölüm Sonu Canavarı Tür: birinci şahıs açık dünya keşif Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 0 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Halo Infinite İçin Resmi Üçüncü Şahıs Modu Geliyor 1 Saat önce Riot, Valorant Evrenine Yeni Oynanabilir Deneyimler Getirecek 2 Saat önce Metal Gear Solid Delta'nın Zorluğu Kamera Açısına Göre Değişecek Şu anda bu haberi okuyorsunuz.. NewGamePlus: The Day Before Geliştiricisi Yeni Oyun İçin Para İstiyor 3 Saat önce Until Dawn Remake Çıktı: Steam İncelemeleri Karışık 05 Ekim
Forumdan Konular
DH'den Haberler