Yeni Nesil Thief'te Yükleme Ekranı Yok

Her kıyıda ve köşede şehri hissetmek
18.04.2013 10:03 Alkan Adakaner


     Thief'in geliştiricisi Eidos Montreal yetkilileri yeni nesil konsollar hakkında bazı açıklamalarda bulundu. Unreal Engine 3 ile geliştirilen yeni nesil Thief oyunu, Playstation 4 ve yeni Xbox'ı sadece poligon artışı için kullanmayacak.
 
    Eidos Montreal'den Stephane Roy, yeni neslin avantajlarının poligon artışından ibaret olmadığını, Garett şehirdeyken herhangi bir yükleme ekranı ile karşılaşmayacağımızı söyledi. Böylece oyunun atmosferi kesintiye uğrayarak bozulmayacak.
 
    Şehri yaratırken yoğun ve hissedebileceğimiz bir şekilde tasarım yaptıklarını söyleyen Roy, yükleme ekransız bu şehirde gezmenin verdiği zevki yaşamamızı söylüyor. Yani poligon artışından çok, atmosfer artışını dikkate almamız isteniyor.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Thief Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Eidos Montreal Dağıtıcısı: Square Enix Tür: Action Çıkış Tarihi: 28 Şubat 2014
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 7 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
DirectSR Teknolojisi FSR, DLSS ve XeSS'i Birleştiriyor (Video) 1 Saat önce Karınca Olup Koloni Kuracağınız Empire of the Ants Neler Sunacak? 16 Haziran Mayıs Ayının En Çok İndirilen PS5 Oyunu Sea of Thieves Oldu 16 Haziran Epic Games Bir Sonraki Hafta Hangi Oyunları Ücretsiz Verecek? 16 Haziran Xbox Games 2024 Sunumunda Gösterilen Tüm Oyunlar 16 Haziran
Forumdan Konular
DH'den Haberler