Bleeding Edge, 3 Yıldır Geliştiriliyormuş ve Başlangıçta MOBA Olarak Düşünülmüş

07.02.2020 17:50 Özgür Eroğlu

 
Geliştiriciliğini Ninja Theory'nin yaptığı dörde dört takım tabanlı çevrimiçi aksiyon dövüş oyunu Bleeding Edge'in yeni bir geliştirici günlüğü videosunda oyunun geliştirme sürecine dair yeni detaylar öğrendik.
 
Geliştirici günlüğü videosuna göre oyun 3 yıldır geliştiriliyormuş ve başlangıçta MOBA olarak tasarlanmış. Oyuncuların kontrol edebilmesi için minyonlar ve kuleler yaratılmış. Oyunun kreatif yönetmeni Rahni Tucker, bu özellik oyunun stratejik unsurlarını arttıracak olsa da asıl aksiyona odaklanmanın zor olacağını düşündüğü için iptal edilmiş.
 
Bleeding Edge, 24 Mart 2020'de Xbox One ve PC için çıkacak. Xbox Game Pass'e dahil olacak. Oyunun kapalı betası ise 14 Şubat 21.00'da başlayıp 17 Şubat 17.00'da bitecek. Kapalı betaya oyunu satın alan kullanıcılar, daha önce düzenlenen alfaya katılan kullanıcılar ve Xbox Game Pass aboneliği bulunan kullanıcılar katılabilecek. 
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Bleeding Edge Platformlar: PC XBOX ONE Geliştirici: Ninja Theory Dağıtıcısı: Microsoft Tür: Dövüş Çıkış Tarihi: Açıklanmadı
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 11 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Shenmue III'ün Yayın Hakları ININ Games'e Geçti 21 Kasım Minecraft Filmi İçin Yeni Fragman Yayınlandı 21 Kasım Gran Turismo 7'nin Yeni Güncellemesi 5 Yeni Aracı Ekliyor 21 Kasım STALKER 2 Steam'de 113 Bin Eş Zamanlı Oyuncuya Ulaştı 21 Kasım Dragon Age Veilguard'ın Avrupa'daki Satışları Yavaşladı 21 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler