Dark Souls II'nin Multiplayer Sistemi Daha Rahat

Dark Souls II hardcore RPG oyuncuları tarafından merakla bekleniyor
30.01.2013 10:47 Alkan Adakaner


     Dark Souls'un multiplayer sistemi gerçekten de çok kullanışlı değildi. Covenant sistemi gibi senaryo modunda içeriği derinleştirse de, multiplayer modunda kafaları karıştırabilen bu sistemin yerine Dark Souls II'de daha kullanışlı bir sistem yer edinecek. Oyunun yönetmeni  Tomohiro Shibuya'nın açıklamaları şu şekilde:
 
      "Kişisel olarak Dark Souls'taki Covenant sisteminin tamamen özümsenmesi ve deneyim edilmesi zor bir sistem olduğunu düşünüyorum, amacım oyuncular için daha kullanışlı bir sistem yaratmak. Tabi sadece covenant sistemi değil, adaptasyonu zor çok sayıda şeyi değiştirmek istiyorum"
 
     Dark Souls II'nin yönetmeninin Demon's Souls ve Dark Souls'un yönetmeni ile aynı kişi olmadığını belirtelim. O nedenle bazı açılardan oldukça farklı bir oyunla karşılaşabiliriz. Oyunun hayranları bu konuda endişeli gibi görünüyor, ama eğer değişiklikler yerinde yapılabilirse bu yararlarına olacaktır.

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Dark Souls II Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: From Software Dağıtıcısı: Bandai Namco Tür: Action RPG Çıkış Tarihi: 25 Nisan 2014
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 1 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Shenmue III'ün Yayın Hakları ININ Games'e Geçti 21 Kasım Minecraft Filmi İçin Yeni Fragman Yayınlandı 21 Kasım Gran Turismo 7'nin Yeni Güncellemesi 5 Yeni Aracı Ekliyor 21 Kasım STALKER 2 Steam'de 113 Bin Eş Zamanlı Oyuncuya Ulaştı 21 Kasım Dragon Age Veilguard'ın Avrupa'daki Satışları Yavaşladı 21 Kasım
Forumdan Konular
DH'den Haberler