MGS V: The Phantom Pain'de Olabildiğince Az Sinematik Sahne Olacak

14.03.2014 08:38 Alkan Adakaner


     Metal Gear Solid oyunlarının sinematikleri her zaman etkileyici olmuştur. Bu sahneler adeta sizi oyuna daha fazla bağlar; buna karşın Metal Gear Solid 4'te sinematik sahnelerin gereğinden fazla olduğunu düşünenlerin sayısı hiç de az değildi.
 
     Hideo Kojima, Metal Gear Solid V: The Phanton Pain'de olabildiğince az sinematik sahne olacağını söylüyor. Tabi bunda oyunun açık dünya oynanış yapısına geçmesinin de etkisi bulunuyor.
 
    Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'in haritasının MGS: Ground Zeroes'tan 200 kat büyük olacağı söyleniyor. Zaten böylesine büyük bir haritaya sahip oyunun konusunu sinematik sahnelerle yönlendirmek mümkün görünmüyor.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Kojima Productions Dağıtıcısı: Konami Tür: Action Çıkış Tarihi: 1 Eylül 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 6 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Microsoft Daha Küçük Oyunlara İhtiyacı Olduklarını Açıkladı 1 Saat önce Electronic Arts Mart 2025'ten Önce İki Duyurulmamış Oyun Yayınlayacak 5 Saat önce Sonic Mania Plus Artık Netflix Aracılığıyla Mobil Cihazlar İçin Mevcut 5 Saat önce Sonic Rumble Mobil Cihazlar İçin Duyuruldu: 32 Oyunculu Battle Royale 6 Saat önce VCT 2024: EMEA 1. Aşama Playoff 1. Gün Karşılaşmaları Tamamlandı! 7 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler