Phantom Pain ve Ground Zeroes'un Ara Yüzü Farklı

24.10.2013 09:31 Alkan Adakaner


    MGS: Ground Zeroes'un  Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'e giriş bölümü olacağını biliyoruz. Ground Zeroes aynı zamanda The Phantom Pain'in aksine açık dünya bir oyun yapısına sahip olmayacak ve daha çizgisel bir yapıya sahip olacak.
 
    Hideo Kojima'nın açıklamalarına göre Ground Zeroes'un konusu Metal Gear Solid: Peace Walker'tan 1 yıl sonra geçerken, The Phantom Pain ise 9 yıl sonrasındaki olayları konu ediniyor. Muhtemelen The Phantom Pain'de Ground Zeroes'teki olayların büyük orada etkilediği bir Snake'i yöneteceğiz.
 
     Bunun yanı sıra Metal Gear Solid: Ground Zerous'un kullanıcı arayüzünün de MGS V: The Phantom Pain'den farklı olacağı söyleniyor.  Bunun sebebi ise açık dünya yapısına sahip olan The Phantom Pain'in çok geniş arazilerde geçmesiymiş.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Kojima Productions Dağıtıcısı: Konami Tür: Action Çıkış Tarihi: 1 Eylül 2015
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 1 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Microsoft Daha Küçük Oyunlara İhtiyacı Olduklarını Açıkladı 1 Saat önce Electronic Arts Mart 2025'ten Önce İki Duyurulmamış Oyun Yayınlayacak 5 Saat önce Sonic Mania Plus Artık Netflix Aracılığıyla Mobil Cihazlar İçin Mevcut 5 Saat önce Sonic Rumble Mobil Cihazlar İçin Duyuruldu: 32 Oyunculu Battle Royale 6 Saat önce VCT 2024: EMEA 1. Aşama Playoff 1. Gün Karşılaşmaları Tamamlandı! 7 Saat önce
Forumdan Konular
DH'den Haberler