"Portal 2'de Portallar Olmayacaktı"

Bu bilgiler Portal 2'nin yapım sürecini anlatan The Final Hours of Portal 2 sayesinde gün ışığına çıktı
22.04.2011 19:18 Gökhan Yılmaz

 
     2008'de Portal 2 geliştirilmeye başlandığında, Valve oyunu portallar olmadan tasarlıyormuş. Konsept olarak ilk oyunun öncesi anlatılıyormuş ve 1950'lerde geçen farklı bir oynanış barındırıyormuş.
 
     Yapım ekibi bu projeyi stüdyo içerisinde F-Stop olarak isimlendirmiş ve geliştirme sürecinin son beş ayına girildiğinde iptal edilmiş. Valve projeden çok memnunmuş fakat test ekibi nefret etmiş. Portal 2'de portalların, Chell'in ve GLaDOS'un olması gerektiğini savunmuşlar.
 
     Böylece Valve'in geliştirdiği yeni oynanış fikirleri stüdyonun kapalı kapılarının ardında kalmış oldu. Gabe Newell, projeyi tamamen iptal etmek istemediğini ve ileride başka bir yapımla hayata döndürmeyi planladığını belirtiyor.
 
     Portal 2'de portalların bile olmamasını sağlayan oyun mekanikleri nasıldı diye merak etmiyor değiliz fakat portal olmayan bir Portal 2'yi beğenir miydik bilemiyoruz.
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Portal 2 Platformlar: PC PS3 XBOX 360 Geliştirici: Valve Dağıtıcısı: Valve Tür: FPS Çıkış Tarihi: 19 Nisan 2011
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 11 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Konsol Satışlarının Düşmesine Rağmen Xbox Üçüncü Çeyrekte Rekor Kırdı 28 Nisan Fallout 4'ün Yeni Nesil Güncellemesi Nasıl Kaldırılır? 28 Nisan Embracer Group Üç Ayrı Şirkete Bölündü: Hangi Oyunlar Kimin Elinde? 28 Nisan The Last of Us Part I İçin AMD FSR 3.0'ı Geliştiren Güncelleme Geldi 28 Nisan Cyberpunk 2077 İçin Yeni Mod Tüm Ağaçları Elden Geçiriyor 28 Nisan
Forumdan Konular
DH'den Haberler