Alien'ın Hareketleri Tahmin Edilebilir Değil

20.01.2014 10:18 Alkan Adakaner


     Alien: Isolation ile şu ana kadarki Alien-Aliens oyunlarından çok farklı bir deneyim sunma amacında olan Creative Assembly'ın açıklamalarına göre oyundaki korku unsurunun yüksek olmasının sebeplerinden biri de "tahmin edilemezlik"miş. Geliştiriciler şu yorumda bulundular.
 
    "Bu hareketleri tahmin edilemeyen Alien'ın oyunun herhangi bir noktasında karşınıza çıkmasını istedik. Bu Alien aslında oradayken aynı zamanda orada değil gibi birşey. O köşedeki bir gölge olabilir, ama bunu bilmiyoruz, siz de bilmiyorsunuz, ama gidip orada ne olduğuna bakmak zorundasınız."
 
   Yani Alien aslında tahmin ettiğimiz yerde olmasa bile oyun psikolojik olarak her yerde olabileceği hissini size verecek. Böylece tek bir Alien sebebiyle yalnız hissetmeyeceksiniz :)
 

İlgili İçerik Oyunun Künyesi
Alien: Isolation Platformlar: ÇOKLU PLATFORM Geliştirici: Creative Assembly Dağıtıcısı: Sega Tür: Korku Çıkış Tarihi: 7 Ekim 2014
Künyenin Tamamını Görüntüle Yorumlar 12 Forumda Görüntüle
Yorum Yaz Forum Arayüzünde Yanıtla

Aşağıdaki formu kullanarak yorum yapabilirsiniz..

Üyelik Durumu Üyeyim Üye Değilim E-posta

Diğer Haberler
Mayıs Ayının PlayStation Plus Oyunları Erişime Açıldı 08 Mayıs Microsoft, 4 Ayrı Bethesda Stüdyosunu Kapatıyor 08 Mayıs The Witcher 3 Resmi Mod Aracı Bu Ay Geliyor 08 Mayıs Redfall İçin Destek Sona Eriyor: Artık Güncelleme Almayacak 08 Mayıs Sıra Tabanlı Taktik Oyunu Don’t Kill Them All Duyuruldu 08 Mayıs
Forumdan Konular
DH'den Haberler